Sztandarowy Zin Uniwersytetu Gdańskiego

Temat: NOWY HALLOWEEN EVENT
Najgorsze jest to, że możka kupe kasy wydać na czapki, nazbierać tych itemków kupe ale........ one zniknął jak się event skończy, czyli po mainie wszystkie itemki pójdą się kochać -.-
Źródło: kalonline.com.pl/viewtopic.php?t=8478



Temat: Co z reklamami w capturetraffic.com???
Co jest z reklamami w tej firmie, mało być dostępne wysyłanie 1czerwca, no i co, tekst o wekendzie zniknoł na jego miejscu jest coś o wykupywaniu ale reklam z razobków nie możka kupić o co chodzi? Może mi ktoś pomóc?
Źródło: szuwi.com/index.php?showtopic=11585


Temat: [komórki] Jaki masz telefon komórkowy?
SzymonTER No w sumie, SL45i całkiem niezła propozycja...i chyba nawet trochę bardziej funkcjonalny od 6210, bo można uzywać pamięci. A nie wie ktoś może czy możka do SL45i zastosować większą kartę niż te 32mb? Bo to niewiele jest, z większą pamięcią to by całkiem świetna rzeczy była.
Źródło: forum.pcmaniak.pl/index.php?showtopic=154


Temat: contax g
A Ja nadal uważam, że za dużo mniej niż tysiaka możka pójść do jakiegoś specjalisty który trwale pomaluje aparacik na czarno i to z napisami, żeby nie trzeba było zaklejać jak to niektórzy robią, żeby się aparat jeszcze mniej rzucał w oczy. Ja rozumiem, że np. w zimie jak sie jest na czarno ubranym i ma się czarne rękawiczki, takiego czarnego dalmierzyka nie widać w łapach, ale jeden mój znajomy zakleja napisy na kadyszce jak idzie na miasto, ciekawe na ile to tak na prawdę zmniejsza...
Źródło: pentax.org.pl/viewtopic.php?t=10339


Temat: Parę pytań o statyw
...pierwszy to "staty stołowy", który dostałem przy zakupie aparatu, co to go widac na fotce zresztą. Sprawdza się dobrze z tym kompakcikiem. Kiedy postawiłem na nim KadyszkęD to szybko ją podniosłem - prawie mi statyw rozgniotła. Potem kupiłem "porządny statyw" za dychę. Nikonik na nim prezentuje sie bosko, i całość jest stabilna. Daje sie go wyciągnąć do jakichś 160cm, czyli dla mnie wystarczy. Ma dwie wady: każda móżka ma 3 blokady, więc składanie jest lekko powolne, i na płytce do mocowanie jest pryszcz, wyznaczający przód. Dla Nikona nie problem, i tak jest już poza body , ale kadyszka przez to nie daje się równo przykrecić... No własnie tak wygląda K10d na nim Od lewej z obiektywami: MIR-1B (37/f2.8), kit 18-55, ARSAT-M (80-200/f4) Z tym ostatnim całość zaczyna się niebezpiecznie chwiać... Więc stałem sie wyznawcą teorii, że tani...
Źródło: pentax.org.pl/viewtopic.php?t=2188


Temat: KONAD-nowa metoda zdobienia
ten bajerek jest juz w polsce.moze nie orginal ale podrobke mozka kupic na allegro juz za 99zł jak znajde link to wam pokaze fajny bajerek moze sobie tez go kupie
Źródło: knc.com.pl/forum/viewtopic.php?t=1600


Temat: From: Test Drive Unlimited FAQ From Topic ID: 242283
Kiedy możka jeździć motorami? Co trzeba odblokować?
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=243807


Temat: Ogar 205 - Stacyjka - Da sie???
Zbierasz: Kopniak Fajka Móżka biegów Przypinasz do słupa i już go nie ukradnie nikt....... A co do stacyjki, to można zrobić ukryty wyłącznik. Ciągniesz kabelek od gaszenie ukrytymi miejscami np: pod siedzenie. Dajesz przełącznik i drugi kabelek do masy.Jak jest włączony to moto nie zapali, a jak wyłączysz to śmigasz dalej
Źródło: forum.skutery-motocykle.pl/viewtopic.php?t=2096


Temat: -*-*-Wrześniowe Szkraby-*-*- cz. VI
Dziękuje Zazyam myśleć że "buntowniki tak mają" anula wiem, że łatwo mówić, ale nie bój się na zapas, ja myśle, ze to się wyjaśni i okaże się, że to co Ci dolega to na prawdę nic poważnego, czego Ci, życzę z całego serca:) A z ta móżką Maxa to myślę, ze tym nie powinnaś się wogóle martwić, bo Fifi wogóle tak nie "chodzi" a jeśli Twój już to robi to dopiero się tego uczy... tak myślę
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=71706


Temat: Styczeń 2008 :):):)
...ze ci sie nie chce teraz niczego szukac a tymbardziej przeprowadzac. Owiwia humorek juz lepszy dzis? Leni to pewnie buszuje po intenecie i wozki i lozeczka przeglada. A tak wogole to macie jakies plany na weekend? Do mnie przychodzi fachwiec montowac kaloryfery. To mu pewnie zajmnie caly dzien wiec ja sie zmywam z domu i pojade troszke pobuszowac po sklepach. Chce sobie kupic fotel na antrysole. Polki na ksiazki juz kupilam teraz tylko fotel i jakis dywanik i bedzie milusio mozka pochlaniac ksiazki.
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=44757


Temat: Szpiczak od 2006 roku
Witam, mój tato walczy z ta chorobą od 2 lat, pobolewał go kregosłup lekarz rodzinny przepisywał mu jakies specyfiki nie robiąc konkretbych badań to było kilka lat wcześniej. dwa lata temu nagle zaczoł chudnąć w ciągu 3 tygodni to było kilkanaście kilo, pracował wtedy i nigdy niemógł znależ czasu aby iśc do lekarza zrobic sobie choc tylko konrole zwykłe badania, dopiero gdy niemógł z ł mózka wstać zgodził sie przebadać , choc wczesniej prosiłam i tłumaczyłam że to cos powarznego nawet z moich ust padły słowa że to napewno nerki a może i nowotwór.Trafilismy na pogotowie został przebadany usg nerek wykazało duże nieprawidłowości zostały w nocy dostalismy telefon że tato musi byc dializowany miał strasznie wysokie OB. Był dializowany ok 3 mc. Zaczęto przygotowywac ojca do wszystkich baban w kierunku przeszczepu...
Źródło: szpiczak.fora.pl/a/a,2.html


Temat: Takie cos :lol:
1. TWOJE PRAWDZIWE IMIĘ Kasia 2. TWOJE GANGSTERSKIE IMIĘ Lil dżinsy 3. TWOJE DETEKTYWISTYCZNE IMIĘ Czerwony kot 4. TWOJE IMIĘ Z OPERY MYDLANEJ Anna Wiejska xD 5. TWOJE IMIE Z GWIEZDNYCH WOJEN Możka 6. TWOJE IMIĘ SUPERBOHATERA Szara herbata : 7. TWOJE IRAŃSKIE IMIĘ Ażaaaj 8. TWOJE IMIĘ z programu ochrony świadków Marek 9. TWOJE GOTYCKIE IMIĘ Black Olcia 10.Twoje pseudo w pornolu Olcia Waszyngtona xD
Źródło: mcr.fora.pl/a/a,1221.html


Temat: MAJ 2003!!!
ale tu pusciutko jest Maksymilian byl u szczepienia 12 sierpnia...jednak zle mu zrobili zastrzyk, bo zrobil mu sie zrost... mozka do wczoraj spuchla i twarda byla...a biedulek byl smutaskiem i marudkiem... choc normalnie jest spokojny i b.pogodny wazy teraz 6,5kg i mierzy 65 cm nosi pampersy rozmiar 4 caluski Valeria
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=2608